Ferhat Gündoğdu Eşini Zorla Alıkoydu

Yapımcı ve oyuncu Ferhat Gündoğdu eşini kaçırma suçuyla tutuklandı.  Adana ‘da yakın akrabalarına sığınan Zeynep Gündoğdu eşinin zoruyla elleri ayakları bağlı ciple kaçırılırken yolda kurtarıldı.
Geçen Çarşamba günü saat 11.00 sıralarında Aksaray -Adana karayolunda kent girişinde rutin arama yapıldığı sırada 34 MPS 50 plakalı cipi durdurdu. Bu sırada içerden biri ‘kurtarın beni diye bağırdı ‘. Cipe yönelen polisler bagajda kadının elleri yolları koli bandıyla bağlı olduğunu gördüler.  Aracın içinde sinema sanatçısı Ferhat Gündoğdu ve elleri bağlı olan bayanında eşi Zeynep Gündoğdu olduğu anlaşıldı. Yanında ayrıca 3 kişi daha vardı. Zeynep hanımın verdiği ifadeye göre 15 yaşında evlendiği evlendiği günden beri ev hapsinde olduğu sadece çoçuklarının doğumunda dışarı çıktığını belirtti. Kendisi kaçarak Adana ‘da ailesinin yanına yerleşen Zeynep hanım eşinin ailesinin tehdit edip hap içirin ben gelip alıcam demesiyle hap verilmiş uyandığında araçta elleri kolları bantlı bulmuş kendisini. 3 çoçuk annesi olan Zeynep Gündoğdu ben tepki gösterince dayak yediğini belirtti. Adana ‘dan 3 adamıyla gelip evden zorla almışlar. Aksara ‘ya gelen Zeynep Gündoğdu ‘nun ailesi ifadeyi doğruladı ve aileye teslim edildi.

FERHAT GÜNDOĞDU SUÇLAMAYI KABUL ETMEDİ
3 kişiyle gözaltına alınan oyuncu ,yapımcı Ferhat Gündoğdu suçlamarı kabul etmedi.Ben hap verdirmedim ne dayak attım nede zorla aldım sadece tartıştık diye ifade verdi.Yanlız Zeynep Gündoğdu ‘nun ayakları bağlı ve vucudunda çeşitli yerleinde darp izi bulundu.Doku zedelenmelerine saptandı.Ferhat Gündoğdu ve 3 arkadaşı emniyetlerindeki sorgularından sonra ‘kişiyi hürriyetin yoksun bırakma suçundan adliyeye sevk edildi.

Bir Cevap Yazın

