Öğrencilere Trafik Eğitimi

Salihli’nin Altınordu İlköğretim Okulu 3-A sınıfında öğrenim gören öğrenciler  Sapmaz Sürücü Kursu’nda trafik ile ilgili eğitim aldılar. Sapmaz Sürücü Kursu sahibi Nuri Sapmaz öğrencilere trafik eğitimi verdiklerinden dolayı çok mutlu olduklarını belirterek, “Altınordu İlköğretim Okulu 3-A sınıfı öğrencileri ilçemizdeki trafik eğitimi hakkında bilgi aldılar. İlgilerinden dolayı öğretmen ve öğrencilere teşekkür ediyorum” dedi. Kurs öğretmeni Yaşar Dönertaş ise, “Öğrencilere trafik bilgisi ile ilgili sunum yaptım. Öğrencilerin hazırlamış olduğu soruları cevaplandırdım. İleride bilinçli sürücü ve yaya olmaları için trafikte nasıl davranılması gerektiği hakkında bilgiler verdim’ dedi.

Kazaların büyük bir kısmının eğitimsizlikten kaynaklı olduğunu ve öğrencilerimize bu eğitiminin verilmesi için  kursa geldiklerini belirten sınıf öğretmeni Ferit Uzun, ‘Sapmaz Sürücü Kursu yetkililerine bu imkanı bize tanıdıkları için çok teşekkür ediyorum” dedi. Sınıf Öğretmeni Ferit Uzun ile birlikte Sapmaz Sürücü Kursu’nda ders gören öğrencilere çıkışta kek ve meyve suyu ikram edildi.

http://www.surucukursumerkezi.com/

Bir Cevap Yazın

