Eğitim Takiplerine Ehliyet Aldıkdan Sonrada Devam Edilecek

Her yıl içinde binlerce vatandaşın ölümüne ve on binlerce yaralanmaya neden olan trafik kazalarına önlem almaya yönelik girişimlerden biri olan ‘Sokakta İlk Adımlar’ 10. yıla ulaştı.

Renault’nun Total Türkiye, Türkiye Trafik Kazalarını Önleme Derneği ve 40 ilin Milli Eğitim müdürlükleri katkıları ile sürdürülen yol güvenliği eğitim projesi, bu eğitim öğretim yılı ile birlikte 1 milyon 200 bin öğrenciye eğitim vermiş olacak. Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, projenin asıl hedefinin gelecekte ehliyet sahibi olarak yollara sürücü olarak çıkacak çocuklara erken yaşta trafik bilinci aşılamak olduğunu söyledi. 10 yıl önce eğitim verdikleri çocukların iki yıl sonra ehliyet alabileceklerini belirten Aybar, bu kişileri ehliyetlerini aldıktan sonra da takip edeceklerini açıkladı. “Yol güvenliği eğitimine katkıyı topluma karşı en önemli kurumsal sorumluluklarımızdan biri olarak tanımlıyoruz.” diyen Aybar, güvenlik ile ilgili sorumluluğun yol güvenliği eğitim ve bilincinin geliştirilmesini içerdiğini söyledi. Sokakta İlk Adımlar projesiyle, çocukları eğitim ve yarışmalarla bilinçlendirdiklerini, bu yıl ise başka bir uluslararası yarışma başlatacaklarını söyleyen Aybar, “Buna ilişkin hazırlıklarımız sürüyor. Türkiye’nin kaza ortalaması en yüksek 40 ilinde 2 bin 942 okulda, öğretmenlerimizin takdire şayan çabalarıyla projeyi uyguluyoruz. İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün değerli katkılarıyla da, İstanbul’daki tüm ilköğretim okullarına ulaşıyor ve öğretmenlerimize de özel eğitim programları gerçekleştiriyoruz. Geçen yılın sonunda projemizden yararlanan öğrenci sayısı 812 bin olmuştu. Bu yıl ise 388 bin öğrencimiz daha yollarda ve taşıtlarda daha güvenli davranış alışkanlıkları kazanacak.” şeklinde konuştu

Ehliyet almadan önce : tıklayınız http://www.surucukursumerkezi.com/

Bir Cevap Yazın

