Simülatörle Trafik Eğitimi

Mersin’in Silifke ilçesinde bütün ortaöğretim öğrencilerine simülatör ile birlikte                                                                                                                  trafik eğitimi verileceği bildirildi.

Silifke Emniyet Müdürlüğü, Silifke Milli Eğitim Müdürlüğü ve Sürücü
Kursları 
 ile gerçekleştirilen projede  öğrencilere yönelik üç
hafta , simülatörlü genel trafik güvenliği ve ilkyardım eğitimi
verilecek. Yıldız Trafikçiler adı verilen proje ile öğrencilerin, trafik
ve kendi can güvenliklerini nasıl sağlayacaklarını öğreneceklerini ifade eden
İlçe Emniyet Müdürü Volkan İmişçi, eğitimlerin 15 okulda yapılacağını beldirdi.
Öncelikle ilk yardım konusunun büyük önem taşıdığına dikkat çeken İmişçi, şöyle
konuştu:

“Kazaların birçoğunda ilkyardım eksikliğinden dolayı yaralı hastaneye
yetişinceye kadar ölümler yaşanabiliyor. Ehliyet almaya en yakın
adaylarımızdansınız. Ehliyet almadan lütfen taşıt, araba, motor, hiç bir şey
kullanmayın. O zamana kadar yolcu olmayı tercih edin. Bu eğitimler sayesinde de
inşallah ehliyetinizi ileride çok kolay alıp, trafik güvenliğini bilen, kendini
trafikteki kazalarda hayatta tutabilen ve trafik kazası olduğunda yanındaki
arkadaşına en iyi yardım edebilenler sınıfında olun.”

Silifke Milli Eğitim Müdürü Musa Aydın ise, trafik kazalarının günümüzün
kanayan yaralarından biri olduğunu söyledi. Aydın, “İnşallah bu tür faaliyetleri
devam ettiririz. Seçilmiş öğrencilere değil de öğrencilerimizin tamamına
veririz. İleride sokağa çıktığınızda bilinçli birer sürücü olma yolunu açmış
oluruz” diye konuştu.

Bir Cevap Yazın

