Bezhat Ç . Seni Kalbime Gömdüm

Emrah Serbes’in kitabından sinemaya da uyarlanan film  henüz gösterime
girmişken arkasından ikincisinin geleceği belli oldu .

Erdal Beşikçioğlu, Fatih
Artman, İnanç Konukçu, Canan Ergüder, Berkan Şal’ın ve Tardu Flordun,
Cansu Dere, Hakan Boyav, Rıza Kocaoğlu gibi kaliteli oyuncuların bulunduğu film,
3 günde 144 bin kişi tarafından izlendi.

Cumhuriyet gazetesine yayınlanan röportajda
Serdar Akar, “Valla ben seyrettim, film güzel!” dedi. Filmin
ikincisinin de geleceğini bildiren Akar, ‘Dizinin bir bölümünün uzun hali gibi
olmuş’ yorumlarına ise, “Biz ekip olarak bu sorunun içinden çıkamadık. Ne
yaparsan dizi gibi oluyor, ne yaparsan sinema filmi gibi oluyor? Kalıcı olacağı
için filmde sadece fazladan bir özen oluyor ister istemez. Seyirci için de benim
için de psikolojik bir şey ikisi arasındaki fark” dedi.

‘Behzat
Ç. Seni Kalbime Gömdüm’ Antalya Altın Portakal Festivali’nde Erdal
Beşikçioğlu’na ‘En İyi Erkek Oyuncu’ ödülü kazandırmıştı. Dizi ise 13 Kasım’da
Star TV’de kaldığı yeni bölümleri ile devam edecek.

Fragman : http://video.mynet.com/habervideo/Behzat-C-Seni-Kalbime-Gomdum-3-Fragman/1336338/

Bir Cevap Yazın

